Корпоративний тренінг
Побудова сильного персонального бренду
Building a strong personal brand
МЕТА: Допомогти учасникам побачити свої конкурентні переваги не лише в експертизі, але й в рисах свого характеру та цінностях. Створити план дій з просування своєї «суперсили» в компанії та з клієнтами
Навчання в онлайн і офлайн форматах. Программа адаптується під конкретний запит компанії.
ЦІЛІ ПРОГРАМИ
Розкрити поняття персонального бренду, розуміння його важливості.
Освоїти практичні стратегії побудови сильного персонального бренду.
Підвищити навички професійної взаємодії та активного управління своєю кар'єрою.
ОСНОВНІ ПИТАННЯ ТРЕНІНГУ:
Бренд як цінність для зовнішніх / внутрішніх клієнтів та самодостатній продукт. Чому «Хто» важливіше за «Що»?
Самоусвідомлення - ключовий фактор правдивої обіцянки бренду.
Відповідність особистості зовнішніх / внутрішніх продуктам. Полярності (протиріччя) персонального бренду як його основа.
Чек-ліст персонального бренду. 8 навичок для засвоєння.
Digital кураторство та інші інструменти просування персонального бренду через тему експертності.
Комунікація та сторітелінг в просуванні персонального бренду. Лайфхаки та практичні рекомендації щодо просування особистого бренду
Що таке персональний бренд і чому він важливий. Ключові компоненти персонального бренду.
Зв'язок персонального марення з цінностями і компетенціями організації.
Персональний бренд і карта корпоративної культури.
Різниця між реальністю і сприйняттям. Як дізнатися, що про вас говорять зараз? Як ви можете на це вплинути? Практичні поради щодо формування правильного сприйняття вас усередині компанії та за її межами.
Стилі взаємодії та професійні стратегії, які впливають на сприйняття нас в організації. Усвідомлений вибір і підвищення майстерності комунікації.
Особистісні чинники в побудові сильного персонального бренду в компанії
Реальний профіль посади як прискорювач чи гальмо для вашої кар'єри. Показники реального профілю посади. Ризики незнання справжніх критеріїв.
Ефективні тактики самопросування.
Ваші амбасадори та адвокати. Ефективні стратегії роботи з мережею контактів.
"Стратегічна мова" та презентація вашого персонального бренду.
ЯКУ ПРОБЛЕМУ РОЗГЛЯДАЄМО:
Війна, діджиталізація та віддалене управління, з одного боку забезпечили роз'єднання людей в компаніях по дистанції, але з іншого боку – виявили запит на людяність.
Онлайн комунікація, яка актуалізувала людяність як цінність, дозволяє кожному співробітнику не лише заявити про свої функції та внутрішні послуги, а й проявити себе як цікаву, яскраву особу. Персональні аккаунти людей в соціальних мережах збирають значно більше лайків ніж аккаунти відомих компаній. Немає більш спільного, ніж глибоко особисте. В таких умовах персональний бренд та розуміння себе, як компетенції, стають критично важливими як для керівника, так й для кожного співробітника. В той же час, адекватне сприйняття реальності, в тому разі своєї, для адекватного позиціонування – одна з найпоширеніших та драматичних проблем.
ПРОГРАМА
- Вибір стратегії побудови бренду.
- Розпізнавання стратегій ключових зацікавлених сторін.
- Модель "Особистісні чинники" в побудові свого бренду. Для кого ви можете бути "важким колегою" і хто для вас "важкий".
- Вибір вашого стилю комунікації залежно від особистісних чинників колег для побудови довіри та сильного бренду.
- Техніки для адаптації вашого підходу в комунікації.
- Корпоративні норми, цінності й табу в побудові сильного особистого бренду.
- Особливості корпоративної культури та етики, до якої належать ваші ключові зацікавлені сторони. Зіставлення карти корпоративної культури з особистим брендом.
- Ризики "неправильної поведінки" та незнання справжніх критеріїв
- Як вас сприймають? Наскільки правильне уявлення у ваших ключових зацікавлених сторін про ваші таланти і ваш потенціал?
- Як дізнатися, що про вас говорять зараз? Як ви можете це змінити?
- Практичні поради щодо формування правильного сприйняття вас у середині компанії та за її межами.
- Профіль посади та персональний бренд. Знання справжніх критеріїв на поточній позиції та на позицію вище.
- Розуміння очікувань 360. Як відповідати очікуванням і, що робити, якщо є конфлікт очікувань.
- Ефективні стратегії самопросування. Хто і як повинен дізнатися про ваші результати і ключові досягнення. Як підвищити свою видимість в організації.
- Мережа професійних контактів у просуванні персонального бренду. Функція мережі контактів в організаційному впливі та бізнес-результатах.
- Як її грамотно вибудувати і підтримувати? Тактики залучення потрібних людей у коло вашої професійної взаємодії.
- Навички переконливої комунікації у будівництві персонального бренду.
- Емоційний бік і "дороговартісні" помилки, які ми припускаємо в стані стресу.
- Управління стресом та емоціями, якщо ви втомилися або перебуваєте в стані хронічного стресу.
- Навички переконливої комунікації. Ключові компоненти переконання та самопрезентації.
- Як правильно відмовити або донести негативну інформацію до колег. Техніки win-win, "Стратегічна" мова, Executive vocabulary у створенні сильного особистого бренду.
- Захисні навички для персонального бренду. Підтримка стандартів етики в організаційній взаємодії.
- Як навчитися розпізнати неетичну поведінку, нейтралізувати "підкилимні рухи", інтриги та спроби зіпсувати ділову репутацію.
- Практичні стратегії для запобігання маніпуляціям, неетичній поведінці та конфлікту інтересів. Захист особистої репутації та репутації своєї організації.
- Концепція "Перемагаємо разом" у просуванні персонального бренду. Переваги відкритої співпраці та тактики формування сприятливої робочої атмосфери.
- Практичне закріплення всього матеріалу курсу на реальних кейсах. Консолідація отриманих знань і закріплення навичок.
Програма може бути адаптована, скорочена чи розширена під запит вашої компанії.
Щоб замовити програму і обговорити деталі, заповніть форму нижче.