Клієнт: Омега
Клієнт: Дарниця
Клієнт: ArcelorMittal
Клієнт: Агропросперис
Клієнт: Zeeks
Клієнт: Дарниця
Клієнт: ArcelorMittal
Клієнт: Агропросперис
Відгук від компанії Vodafon
Компанія Vodafone дякує бізнес-тренеру Олені Єлісєєвій компанії «NRG» за успішну і плідну співпрацю в навчальних проєктах з розвитку співробітників і нових керівників.
З 2017 по 2020 рр. Олена проводить для нас серію тренінгових програм на теми:
- «Партнерська комунікація та EQ у бізнесі»
- «Ключові навички управління та розвитку людей».
Цілі цих тренінгових програм:
- Навчитися краще розуміти себе і партнерів по спілкуванню; зрозуміти, як справлятися з емоційною напругою, упевнено вести складні та конструктивно вирішувати конфліктні діалоги; розвинути навички екологічного впливу комунікації на співрозмовника, досягаючи, при цьому, результатів і зберігаючи довгострокові партнерські відносини.
- Сформувати в учасників навички регулярного використання інструментів управління людьми: постановка цілей і завдань, контроль і мотивація, зворотний зв’язок і розвиток співробітників.
Клієнт: Ренесанс Кредит
Клієнт: UNICA
Клієнт: PixTep Гедеон Угорщина
Відгук від компанії KERNEL
Сьогодні кожна прогресивна компанія, яка швидко розвивається, створює корпоративні університети, надаючи своїм співробітникам новітні інструменти та методи для передачі власної експертизи колегам.
У рамках проекту «Внутрішній тренер» Андрій Станченко та команда NewRealGoal підготували команду внутрішніх тренерів для KERNEL, які успішно освоїли техніки розробки тренінгів, методики їх проведення, основи управління груповою динамікою, модерацію тощо.
Передача тренерського досвіду Андрія справді є унікальною, адже полягає не просто в передачі методології чи вдосконаленні навичок публічних виступів, а в глибокому аналізі і рефлексії учасників, завдяки чому відбувається ріст молодих тренерів.
Завдяки цьому тренінги від наших внутрішніх тренерів користуються великою популярністю серед колег, завжди отримують високі оцінки за зворотній зв’язок та мають високий рівень NPS.