Як допомогти собі та колегам долати наслідки травмуючих подій

Повернення до себе і повноцінного життя у 2023 році

Для співробітників HR департаменту та керівників.
ЗАМОВИТИ ДЛЯ КОМПАНІЇ
Комунікація та саморегуляція під час війни

Навіщо ми запустили цей продукт

В Україні війна. Військові події сприяють розвитку психічних і фізичних порушень, призводять до руйнівних залежностей. Це вирішальні чинники краху кар’єри, сім’ї та інших відносин між людьми.

Протистояти наслідкам кризових та травмуючих подій можливо, лише розвиваючи індивідуальну та групову стресостійкість (резилентність).

Під час і після травматичних подій просто необхідна робота на підвищення стресостійкості. Це призвело до розвитку цілого напряму — Responder’s support — екстрена соціально-психологічна допомога, яка суттєво знижує ризики розвитку розладів адаптації та сприяє розвитку стресостійкості.

⭐️ Матеріали містять протоколи першої психологічної допомоги, що застосовуються в Ізраїлі, США та Великобританії

⭐️ Вони включають прийоми та техніки самодопомоги, оцінки стану, роботи з гострими реакціями та травмою.

Це базові актуальні знання для швидкої підготовки фахівців, які працюють з людьми та можуть надати грамотну допомогу тим, хто переживає травматичні події.

Також приділяється багато уваги попередженню профвигорання.

У корпоративний світ ці методики та техніки прийшли із психотерапії та військових технологій. Тепер ними користуються компанії, які прагнуть продовжити розвиток.

Очікувані результати після навчання

Програма побудована на основі протоколів першої психологічної допомоги та післякризового відновлення, що застосовуються в Ізраїлі, США та Великобританії.

Практики включають прийоми та техніки самодопомоги, оцінки стану, роботи з гострими реакціями на травматичні події. А також алгоритми та практики ефективного підходу до діяльності в умовах впливу стрес-факторів, розвитку душевного імунітету, підвищення рівня енергії та ментальної продуктивності.

Результат для учасника

У результаті навчання учасники опанують методологію та розвинуть компетенції в галузі Responder’s support. Будуть готові надавати підтримку собі, колегам та командам співробітників в організації.

Результат для бізнесу

Коли фахівці володіють інструментами Responder’s, вони підтримують ефективну діяльність організації в умовах кризи, допомагають співробітникам підтримувати душевний імунітет, та організувати ефективну роботу організації для досягнення результату.

Поруч з такими людьми співробітники звільняють творчу енергію адаптації, утилізують негативні емоції, продуктивно вирішують конфліктні ситуації, організовують ефективні групові обговорення.

Керівник, пройшовши навчання стає лідером у кризовій ситуації.

Ми віримо що саме зараз, під час війни, повернутися до тренінгових джерел, навчання й розвитку — ВАЖЛИВО ЯК НІКОЛИ РАНІШЕ.

Як проводиться навчання

⭐️ Навчання побудовано у зручному сучасному форматі Microlearning.

⭐️ Навчання розбите на модулі. Кожен із модулів присвячений певній темі діяльності Responder’s support.

⭐️ Інформація в процесі навчання подається у вигляді 1.5 годинних вебінарів. На вебінарах учасники вивчають практичні інструменти.

⭐️ Після вебінарів організовується відпрацювання інструментів у малих групах для переведення знань на рівень умінь.

⭐️ Процес навчання передбачає групи емоційної стабілізації, де учасники можуть ділитися своїми переживаннями та отримувати психологічну підтримку.

⭐️ Також у процесі будуть організовані сесії питання-відповідь. Учасники зможуть поділитися своїм досвідом відпрацювання та застосування інструментів та поставити питання, пов’язані з їх застосуванням.

Будова навчання відпрацьована таким чином, що ви не зможете не навчатись.

Ми не посттравматичні терапевти. Але ми можемо навчити надавати допомогу собі та іншим за умов війни та невизначеності. Тренери компанії NRG мають психотерапевтичну освіту, а також пройшли додаткове навчання та отримали міжнародні сертифікати, які підтверджують нашу готовність допомагати українському бізнесу.

Крім цього ми провели два корпоративні проекти, щоб допомогти співробітниками компаній України впоратися з наслідками травмуючих подій.

Щоб адаптувати програми для ефективного навчання, ми використали методи й досвід, який отримали за 8 років участі у міжнародній конференції ATD, яка щороку проводиться у США.

Для навчання ми використовуємо формат Microlearning, тому що на практиці у корпоративних заходах переконалися, що саме цей формат чудово працює під час війни. Він складається з навчальної інформації, груп підтримки та застосування на робочому місці.

Запрошення до навчання від Леоніда Богданова

Ми вже проводимо цю програму для компаній. Ось що вони пишуть.

Відгуки

Ми вже проводимо цю програму для компаній. Ось що вони пишуть.

АТ «Укрзалізниця» висловлює подяку компанії NewRealGoal за допомогу в проведені вебінару «Ізраїльські протоколи поведінки у тривалих кризових ситуаціях» та залучення міжнародного експерта Олександра Гершанова на безоплатній основі.

Ми вдячні вам за громадську позицію щодо підтримки національного перевізника у такий складний для країни період та діяльність pro bono. Цей вебінар отримав багато схвальних відгуків від керівників кадрової вертикалі АТ «Укрзалізниця», як ефективний та практичний. Спікер був максимально обізнаним у ситуаціях, з якими стикаються наші керівники, надав цінну та практичну інформацію щодо протоколів поведінки лідера у кризових ситуаціях, та методів матдопомоги. Окрема подяка за швидке реагування на потребу Товариства та залучення спікера у максимально короткий термін.

Сподіваємось на подальшу співпрацю у майбутньому.

Член правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Крот.

Читати відгук на офіційному бланку

Готові програми

У нас вже є готові програми, які ми можемо провести у вашій компанії
Тренер: ОЛЕНА ЄЛІСЄЄВА
«RESILIENCE SKILLS: ЯК ТРИМАТИСЯ ТА ПІДТРИМУВАТИ»
Програма розвитку навичок життєстійкості під час війни
Тренер: ОЛЕНА НІКОЛЬСЬКА
ФОРМАТИ СОЦІАЛЬНОПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ В КРИЗОВИЙ ПЕРІОД ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ
Тренер: Леонід Богданов
РОЗВИТОК РЕЗИЛЕНТНОСТІ
Мета програми — сформувати чітке уявлення про резилієнс, моделі та інструменти його використання для підтримки життєвості в умовах критичних викликів змін.

Якщо хочете отримати деталі готових програм, заповніть форму нижче. Ми вишлемо вам їх на пошту.

Окрім готових програм ми можемо створити унікальний тренінг для вашої компанії, враховуючи проблематику й точні питання, які ви хочете вирішити.

Які модулі можуть входити у програму навчання

✅ Основи самодопомоги.

✅ Надання допомоги ближньому: практика протоколів кризової підтримки клієнту або колезі.

✅ Розвиток навичок управління комунікацією у кризових ситуаціях.

✅ Робота з негативними думками при/після травматичних або кризових подій.

✅ Менеджмент у кризовій ситуації. Основні правила роботи з групою людей.

✅ Психологічна самодопомога під час війни.

✅ Як зберігати рівновагу та відновлюватися після травмуючих ситуацій.

✅ Як зберігати безперервність життя – головний принцип психологічної самодопомоги. Аналіз актуальних власних життєвих ролей.

✅ Планування та прийняття рішень під час війни. Керування невизначеністю.

✅ Діалоги під час війни: з собою та іншими.

✅ Як допомагати іншим керувати конфліктами та конструктивно спілкуватися у важких діалогах.

✅ Як практикувати ненасильницьке спілкування під час війни.

✅ Формати соціально психологічної підтримки в кризовий період для співробітників.

Ви навчитесь використовувати ці знання і навички при будь-якому спілкуванні з підлеглими та в роботі з клієнтами.

НАВЧАННЯ АДАПТОВАНЕ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЯК У КОРПОРАТИВНОМУ ТАК І У ВІДКРИТОМУ ФОРМАТІ

Наповнення програми адаптується в залежності від запиту учасників.

Щоб замовити курс для компанії, заповніть форму нижче. Ми зв’яжемося з вами, щоб познайомитись, відповісти на питання та детально розповісти про навчання.

Ми скоро зв’яжимося з вами, щоб познайомитись,
розповісти деталі та відповісти на питання.

Заповніть форму.
Ми з'вяжемося з вами найближчим часом.