Оцінка та нетренінговий розвиток управлінців за методикою HOGAN ASSESSMENTS
Тренінг для внутрішніх HR, тренерів, рекрутерів
Онлайн участь
26-27 вересня 2023 / 14:30-18:00
Компанія NewRealGoal – офіційний представник Hogan Assessment System в Україні. Запрошуємо Вас на тренінг

Тривалість: 1 день
Характер людини – це її доля
Геракліт

Перефразовуючи цю цитату бізнес-мовою: характер – це компетенції і таланти співробітника, доля — його результати і кар’єрна траєкторія.
Розуміючи сильні сторони та деструктори управлінців компанії, можна більш усвідомлено керувати результатом завдяки якісному зворотному зв’язку, заснованому на сучасних валідних джерелах.
[ Цілі тренінгу ]
Навчитися розуміти сильні сторони, потенціал, деструктори, мотиви та цінності
за результатами тестування;

Отримати практичне керівництво по роботі з інструментами Hogan HPI, HDS, MVPI);

Навчитися давати якісний зворотний зв’язок;

Проектувати плани розвитку для себе та підлеглих – з урахуванням компетенцій
та інструментарію розвитку.
Пост-тренінг – письмовий захист кейса з використанням інструменту Hogan.
[ Переваги тренінгу ]
Для компанії

Оптимізація витрат при використанні особистісних опитувальників за рахунок можливості
опису результатів тестування та надання зворотного зв’язку внутрішніми
співробітниками компанії;


Можливість порівняти інструмент HOGAN із застосовуваними зараз у компанії
інструментами оцінювання;

Освоїти новий нетренінговий метод розвитку співробітників компанії.
Для внутрішніх HR, тренерів, рекрутерів
Підвищення експертності у функціях оцінки та розвитку в компанії (хорошим тоном вважається наявність
в арсеналі професіонала кількох інструментів).
Для учасників
Особистісний розвиток на основі зворотного зв’язку результатів проходження опитувальників HOGAN

[ Ведучий тренінгу ]

Андрій Станченко,
сертифікований тренер і консультант HOGAN.
Понад 15 років тренерського та консалтингового досвіду в Україні,
країнах СНД і Балтії – понад 500 тренінгів.
Експерт-практик у сфері змін, лідерства та менеджменту,
продажів і переговорів, публічного виступу, навчання
і розвитку персоналу.
Досвід у сферах продажів і управління в бізнесі великої компанії.
Розробка авторських тренінгів “Стратегічне лідерство”,
“Розвиток компетенції Орієнтація на результат”,
“Вітамінний комплекс ефективного менеджера”,
“Інтегральний розвиток підлеглих”,
“Майстерність навчання персоналу своїми силами в Компанії”,
“Бізнес-моделювання змін”.

Відзначений нагородою “Панацея” за проєкт із підвищення залученості співробітників.
Неодноразово визнавався найкращим спікером за доповіді на конференціях з управління персоналом. Переможець “Battle of evaluation systems” (Битва систем оцінки персоналу) у 2014 р.
[ Програма тренингу ]
Огляд інструментів оцінювання та нетренінгового розвитку. Цілі та методи

Теоретична база, що лежить в основі особистісних опитувальників.
Показники – валідність, надійність, норми.

Особистісний Опитувальник Hogan (HPI)
Шкали та інтерпретація;
Передбачувана поведінка;
Учасники навчаться описувати поведінкові характеристики,
що асоціюються з 7 головними шкалами HPI і 42 субшкалами
шкалами опитувальника;
Практичні вправи на інтерпретацію профілів HPI;
Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях HPI.

Опитувальник розвитку (HDS)
Шкали та інтерпретація;
Передбачувана поведінка;

Учасники навчаться описувати поведінкові характеристики,
що асоціюються з 11 шкалами опитувальника HDS;
Практичні вправи на інтерпретацію профілів HDS;
Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях HDS.

Опитувальник Мотивів, Цінностей, Уподобань (MVPI)
Шкали та інтерпретація;
Передбачувана поведінка;
Учасники навчаться описувати та інтерпретувати поведінкові характеристики, що асоціюються з 11 шкалами опитувальника MVPI;
Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях MVPI;
Практичні групові вправи з інтерпретації результатів
за трьома профілями HPI, HDS, MVPI, конфігурація шкал за трьома опитувальниками.

Алгоритм зворотного зв’язку за результатами опитувальника
Функції зворотного зв’язку: оцінка, контроль розвитку, підвищення ентузіазму;
Основні відмінності зворотного зв’язку від інших форм спілкування в рамках управління (від постановки завдання, від контролю, від звичайного діалогу);
“Правильні” і “неправильні” запитання, що розкривають техніки спілкування. Технології позитивного і негативного зворотного зв’язку.

Обговорення, відповіді на запитання
На завершення тренінгу учасники семінару отримують індивідуальне завдання для пост-тренінгу. Протягом тижня здають індивідуальне завдання, на підставі якого надається зворотний зв’язок.
Місце проведення: онлайн
[ Вартість участі — 215 € ]

[ Оформити заявку на участь ]


ДЗВОНІТЬ НАМ:
Ольга Симоходська
(099) 376-19-07, (096) 539-45-56
Світлана Семергєєва
(050) 418-24-91
Анжеліка Шаблій
(063) 276-96-90
[ Запоніть форму: ]

Ми зв’яжемося з вами, щоб познайомитися, відповісти на запитання і підтвердити реєстрацію.
Якщо ви не бачите форму реєстрації, вимкніть блокування реклами та оновіть сторінку.
