Оцінка та нетренінговий розвиток управлінців за методикою HOGAN ASSESSMENTS

Тренінг для внутрішніх HR, тренерів, рекрутерів

Онлайн участь

26-27 вересня 2023 / 14:30-18:00

Компанія NewRealGoal — офіційний представник Hogan Assessment System в Україні. Запрошуємо Вас на тренінг

Тривалість: 1 день

Характер людини — це її доля
Геракліт

Перефразовуючи цю цитату бізнес-мовою: характер — це компетенції і таланти співробітника, доля — його результати і кар’єрна траєкторія.

Розуміючи сильні сторони та деструктори управлінців компанії, можна більш усвідомлено керувати результатом завдяки якісному зворотному зв’язку, заснованому на сучасних валідних джерелах.

[ Цілі тренінгу ]

Навчитися розуміти сильні сторони, потенціал, деструктори, мотиви та цінності
за результатами тестування;

Отримати практичне керівництво по роботі з інструментами Hogan HPI, HDS, MVPI);

Навчитися давати якісний зворотний зв’язок;

Проектувати плани розвитку для себе та підлеглих — з урахуванням компетенцій
та інструментарію розвитку.

Пост-тренінг — письмовий захист кейса з використанням інструменту Hogan.

[ Переваги тренінгу ]

Для компанії

Оптимізація витрат при використанні особистісних опитувальників за рахунок можливості
опису результатів тестування та надання зворотного зв’язку внутрішніми
співробітниками компанії;


Можливість порівняти інструмент HOGAN із застосовуваними зараз у компанії
інструментами оцінювання;

Освоїти новий нетренінговий метод розвитку співробітників компанії.

Для внутрішніх HR, тренерів, рекрутерів

Підвищення експертності у функціях оцінки та розвитку в компанії (хорошим тоном вважається наявність
в арсеналі професіонала кількох інструментів).

Для учасників

Особистісний розвиток на основі зворотного зв’язку результатів проходження опитувальників HOGAN


[ Ведучий тренінгу ]

Андрій Станченко,

сертифікований тренер і консультант HOGAN.

Понад 15 років тренерського та консалтингового досвіду в Україні,
країнах СНД і Балтії — понад 500 тренінгів.

Експерт-практик у сфері змін, лідерства та менеджменту,
продажів і переговорів, публічного виступу, навчання
і розвитку персоналу.

Досвід у сферах продажів і управління в бізнесі великої компанії.

Розробка авторських тренінгів «Стратегічне лідерство»,
«Розвиток компетенції Орієнтація на результат»,
«Вітамінний комплекс ефективного менеджера»,
«Інтегральний розвиток підлеглих»,
«Майстерність навчання персоналу своїми силами в Компанії»,
«Бізнес-моделювання змін».

Відзначений нагородою «Панацея» за проєкт із підвищення залученості співробітників.

Неодноразово визнавався найкращим спікером за доповіді на конференціях з управління персоналом. Переможець «Battle of evaluation systems» (Битва систем оцінки персоналу) у 2014 р.

[ Програма тренингу ]

Огляд інструментів оцінювання та нетренінгового розвитку. Цілі та методи

Теоретична база, що лежить в основі особистісних опитувальників.
Показники — валідність, надійність, норми.

Особистісний Опитувальник Hogan (HPI)

Шкали та інтерпретація;

Передбачувана поведінка;

Учасники навчаться описувати поведінкові характеристики,
що асоціюються з 7 головними шкалами HPI і 42 субшкалами
шкалами опитувальника;

Практичні вправи на інтерпретацію профілів HPI;

Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях HPI.

Опитувальник розвитку (HDS)

Шкали та інтерпретація;

Передбачувана поведінка;

Учасники навчаться описувати поведінкові характеристики,
що асоціюються з 11 шкалами опитувальника HDS;

Практичні вправи на інтерпретацію профілів HDS;

Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях HDS.

Опитувальник Мотивів, Цінностей, Уподобань (MVPI)

Шкали та інтерпретація;

Передбачувана поведінка;

Учасники навчаться описувати та інтерпретувати поведінкові характеристики, що асоціюються з 11 шкалами опитувальника MVPI;

Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях MVPI;

Практичні групові вправи з інтерпретації результатів
за трьома профілями HPI, HDS, MVPI, конфігурація шкал за трьома опитувальниками.

Алгоритм зворотного зв’язку за результатами опитувальника

Функції зворотного зв’язку: оцінка, контроль розвитку, підвищення ентузіазму;

Основні відмінності зворотного зв’язку від інших форм спілкування в рамках управління (від постановки завдання, від контролю, від звичайного діалогу);

«Правильні» і «неправильні» запитання, що розкривають техніки спілкування. Технології позитивного і негативного зворотного зв’язку.

Обговорення, відповіді на запитання

На завершення тренінгу учасники семінару отримують індивідуальне завдання для пост-тренінгу. Протягом тижня здають індивідуальне завдання, на підставі якого надається зворотний зв’язок.

Місце проведення: онлайн

[ Вартість участі — 215 € ]

[ Оформити заявку на участь ]

ДЗВОНІТЬ НАМ:

Ольга Симоходська

(099) 376-19-07, (096) 539-45-56

Світлана Семергєєва

(050) 418-24-91

Анжеліка Шаблій

(063) 276-96-90

[ Запоніть форму: ]


Ми зв’яжемося з вами, щоб познайомитися, відповісти на запитання і підтвердити реєстрацію.

Якщо ви не бачите форму реєстрації, вимкніть блокування реклами та оновіть сторінку.