Оцінка та нетренінговий розвиток управлінців за методикою HOGAN ASSESSMENTS
Тренінг для внутрішніх HR, тренерів, рекрутерів
Онлайн участь
26-27 вересня 2023 / 14:30-18:00
Компанія NewRealGoal — офіційний представник Hogan Assessment System в Україні. Запрошуємо Вас на тренінг
Тривалість: 1 день
Характер людини — це її доля
Геракліт
Перефразовуючи цю цитату бізнес-мовою: характер — це компетенції і таланти співробітника, доля — його результати і кар’єрна траєкторія.
Розуміючи сильні сторони та деструктори управлінців компанії, можна більш усвідомлено керувати результатом завдяки якісному зворотному зв’язку, заснованому на сучасних валідних джерелах.
[ Цілі тренінгу ]
Навчитися розуміти сильні сторони, потенціал, деструктори, мотиви та цінності
за результатами тестування;
Отримати практичне керівництво по роботі з інструментами Hogan HPI, HDS, MVPI);
Навчитися давати якісний зворотний зв’язок;
Проектувати плани розвитку для себе та підлеглих — з урахуванням компетенцій
та інструментарію розвитку.
Пост-тренінг — письмовий захист кейса з використанням інструменту Hogan.
[ Переваги тренінгу ]
Для компанії
Оптимізація витрат при використанні особистісних опитувальників за рахунок можливості
опису результатів тестування та надання зворотного зв’язку внутрішніми
співробітниками компанії;
Можливість порівняти інструмент HOGAN із застосовуваними зараз у компанії
інструментами оцінювання;
Освоїти новий нетренінговий метод розвитку співробітників компанії.
Для внутрішніх HR, тренерів, рекрутерів
Підвищення експертності у функціях оцінки та розвитку в компанії (хорошим тоном вважається наявність
в арсеналі професіонала кількох інструментів).
Для учасників
Особистісний розвиток на основі зворотного зв’язку результатів проходження опитувальників HOGAN
[ Ведучий тренінгу ]
Андрій Станченко,
сертифікований тренер і консультант HOGAN.
Понад 15 років тренерського та консалтингового досвіду в Україні,
країнах СНД і Балтії — понад 500 тренінгів.
Експерт-практик у сфері змін, лідерства та менеджменту,
продажів і переговорів, публічного виступу, навчання
і розвитку персоналу.
Досвід у сферах продажів і управління в бізнесі великої компанії.
Розробка авторських тренінгів «Стратегічне лідерство»,
«Розвиток компетенції Орієнтація на результат»,
«Вітамінний комплекс ефективного менеджера»,
«Інтегральний розвиток підлеглих»,
«Майстерність навчання персоналу своїми силами в Компанії»,
«Бізнес-моделювання змін».
Відзначений нагородою «Панацея» за проєкт із підвищення залученості співробітників.
Неодноразово визнавався найкращим спікером за доповіді на конференціях з управління персоналом. Переможець «Battle of evaluation systems» (Битва систем оцінки персоналу) у 2014 р.
[ Програма тренингу ]
Огляд інструментів оцінювання та нетренінгового розвитку. Цілі та методи
Теоретична база, що лежить в основі особистісних опитувальників.
Показники — валідність, надійність, норми.
Особистісний Опитувальник Hogan (HPI)
Шкали та інтерпретація;
Передбачувана поведінка;
Учасники навчаться описувати поведінкові характеристики,
що асоціюються з 7 головними шкалами HPI і 42 субшкалами
шкалами опитувальника;
Практичні вправи на інтерпретацію профілів HPI;
Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях HPI.
Опитувальник розвитку (HDS)
Шкали та інтерпретація;
Передбачувана поведінка;
Учасники навчаться описувати поведінкові характеристики,
що асоціюються з 11 шкалами опитувальника HDS;
Практичні вправи на інтерпретацію профілів HDS;
Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях HDS.
Опитувальник Мотивів, Цінностей, Уподобань (MVPI)
Шкали та інтерпретація;
Передбачувана поведінка;
Учасники навчаться описувати та інтерпретувати поведінкові характеристики, що асоціюються з 11 шкалами опитувальника MVPI;
Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях MVPI;
Практичні групові вправи з інтерпретації результатів
за трьома профілями HPI, HDS, MVPI, конфігурація шкал за трьома опитувальниками.
Алгоритм зворотного зв’язку за результатами опитувальника
Функції зворотного зв’язку: оцінка, контроль розвитку, підвищення ентузіазму;
Основні відмінності зворотного зв’язку від інших форм спілкування в рамках управління (від постановки завдання, від контролю, від звичайного діалогу);
«Правильні» і «неправильні» запитання, що розкривають техніки спілкування. Технології позитивного і негативного зворотного зв’язку.
Обговорення, відповіді на запитання
На завершення тренінгу учасники семінару отримують індивідуальне завдання для пост-тренінгу. Протягом тижня здають індивідуальне завдання, на підставі якого надається зворотний зв’язок.
Місце проведення: онлайн
[ Вартість участі — 215 € ]
[ Оформити заявку на участь ]
ДЗВОНІТЬ НАМ:
Ольга Симоходська
(099) 376-19-07, (096) 539-45-56
Світлана Семергєєва
(050) 418-24-91
Анжеліка Шаблій
(063) 276-96-90
[ Запоніть форму: ]
Ми зв’яжемося з вами, щоб познайомитися, відповісти на запитання і підтвердити реєстрацію.
Якщо ви не бачите форму реєстрації, вимкніть блокування реклами та оновіть сторінку.