Оцінка й нетренінговий розвиток управлінців за методикою HOGAN ASSESSMENTS

Тренінг для внутрішніх HR, тренерів, рекрутерів

Можлива онлайн участь

21 листопада 2022

Компанія NewRealGoal — офіційний представник Hogan Assessment System в україні. запрошуємо Вас на тренінг

Тривалість: 1 день

Характер людини – це його доля
Геракліт

Перефразовуючи цю цитату на бізнес-мову: характер — це компетенції й таланти співробітника, доля – це результати й кар’єрна траєкторія.

Розуміючи сильні сторони та деструктори управлінців компанії, можна більш свідомо керувати результатом завдяки якісному зворотному зв’язку, заснованому на сучасних валідних джерелах.

[ Цілі тренінгу ]

Навчитися розуміти сильні сторони, потенціал, деструктори, мотиви та цінності
за результатами тестування;

Отримати практичне керівництво по роботі з інструментами Hogan HPI, HDS, MVPI);

Навчитися надавати якісний зворотний зв’язок;

Проєктувати плани розвитку для себе та підлеглих – враховуючи компетенції
та інструментарій розвитку.

Посттренінг – письмовий захист кейсу з використанням інструменту Hogan.

[ Переваги тренінгу ]

Для компанії

Оптимізація витрат при використанні особистісних опитувальників користуючись можливістю
опису результатів тестування та надавання зворотного зв’язку внутрішніми
співробітниками компанії;


Можливість порівняти інструмент HOGAN з інструментами
оцінки в компанії застосовуваними наразі ;

Засвоїти новий не тренінговий метод розвитку співробітників компанії.

Для внутрішніх HR, тренерів, рекрутерів

Підвищення експертності в функціях оцінки та розвитку в компанії (добрим тоном вважається наявність
в арсеналі професіонала декількох інструментів).

Для учасників

Особистісний розвиток на основі зворотного зв’язку результатів проходження опитувальників HOGAN


[ ВЕДУЧИЙ тренінгу ]

Андрій Станченко,

сертифікований тренер й консультант HOGAN.

Більше ніж 15 років тренерського й консалтингового досвіду в Україні,
країнах СНД та Балтії – понад 500 тренінгів.

Експерт-практик в галузях змін, лідерства та менеджменту,
продажів й перемовин, публічних виступів, навчання
й розвитку персоналу.

Досвід у сферах продажів та управління в бізнесі великої компанії.

Розробка авторських тренінгів «Стратегічне лідерство»,
«Розвиток компетенції Орієнтація на результат»,
«Вітамінний комплекс ефективного менеджера»,
«Інтегральний розвиток підлеглих»,
«Майстерність навчання
персоналу своїми силами в Компанії»,
«Бізнес-моделюваня змін».

Відмічений нагородою «Панацея» за проєкт з підвищення залучення співробітників.

Неодноразово визнавався найкращим спікером за доповіді на конференціях з управління персоналом. Переможець «Battle of evaluation systems» (Битва систем оцінки персоналу) 2014 р.

[ Програма тренінгу ]

Огляд інструментів оцінки й не тренінгового розвитку. Цілі та методи

Теоретична база, що лежить в основі особистісних опитувальників.
Показники – валідність, надійність, норми.

Особистісний Опитувальник Hogan (HPI)

Шкали та інтерпретація;

Передбачувана поведінка;

Учасники навчаться описувати поведінкові характеристики,
які асоціюються з 7 головними шкалами HPI та 42 субшкалами
шкалами опитувальників;

Практичні вправи на інтерпретацію профілів HPI;

Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях HPI.

Опитувальник розвитку (HDS)

Шкали та інтерпретація;

Передбачувана поведінка;

Учасники навчаться описувати поведінкові характеристики,
які асоціюються з 11 шкалами опитувальника HDS;

Практичні вправи на інтерпретацію профілів HDS;

Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях HDS.

Опитувальник Мотивів, Цінностей, Надання Переваг (MVPI)

Шкали та інтерпретація;

Передбачувана поведінка;

Учасники навчаться описувати та інтерпретувати поведінкові характеристики,
які асоціюються з 11 шкалами опитувальника
MVPI;

Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях MVPI;

Практичні групові вправи з інтерпретування результатів
з трьох профілів HPI, HDS, MVPI, конфігурація
шкал з трьох опитувальників.

Алгоритм зворотного зв’язку за результатами опитувальника

Функції зворотного зв’язку: оцінка, контроль розвитку, підвищення ентузіазму;

Основна відмінність зворотного зв’язку від інших форм спілкування в рамках управління
(від формулювання завдання, від контролю,
від звичайного діалогу);

«Правильні» й «неправильні» питання, які розкривають техніки спілкування.
Технології позитивного й негативного зворотного
зв’язку.

Обговорення, відповіді на питання

В завершенні тренінгу учасники семінару отримають індивідуальне завдання для посттренінгу. Протягом тижня здають індивідуальне завдання, на основі якого надається зворотний зв’язок.

Місце проведення: уточнюється

[ Вартість участі — 250 € ]

[ Оформити заявку на участь ]

ТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ:

Ольга Сімоходська

(099) 376-19-07, (096) 539-45-56

Світлана Семергеєва

(050) 418-24-91

Максим Пильников

(067) 828-18-58

[ Реєструйтесь онлайн: ]



    Ми зв’яжемося з вами, щоб познайомитись, відповісти на питання та підтвердити реєстрацію.