Оцінка й нетренінговий розвиток управлінців за методикою HOGAN ASSESSMENTS
Тренінг для внутрішніх HR, тренерів, рекрутерів
Можлива онлайн участь
21 листопада 2022
Компанія NewRealGoal — офіційний представник Hogan Assessment System в україні. запрошуємо Вас на тренінг
Тривалість: 1 день
Характер людини – це його доля
Геракліт
Перефразовуючи цю цитату на бізнес-мову: характер — це компетенції й таланти співробітника, доля – це результати й кар’єрна траєкторія.
Розуміючи сильні сторони та деструктори управлінців компанії, можна більш свідомо керувати результатом завдяки якісному зворотному зв’язку, заснованому на сучасних валідних джерелах.
[ Цілі тренінгу ]
Навчитися розуміти сильні сторони, потенціал, деструктори, мотиви та цінності
за результатами тестування;
Отримати практичне керівництво по роботі з інструментами Hogan HPI, HDS, MVPI);
Навчитися надавати якісний зворотний зв’язок;
Проєктувати плани розвитку для себе та підлеглих – враховуючи компетенції
та інструментарій розвитку.
Посттренінг – письмовий захист кейсу з використанням інструменту Hogan.
[ Переваги тренінгу ]
Для компанії
Оптимізація витрат при використанні особистісних опитувальників користуючись можливістю
опису результатів тестування та надавання зворотного зв’язку внутрішніми
співробітниками компанії;
Можливість порівняти інструмент HOGAN з інструментами
оцінки в компанії застосовуваними наразі ;
Засвоїти новий не тренінговий метод розвитку співробітників компанії.
Для внутрішніх HR, тренерів, рекрутерів
Підвищення експертності в функціях оцінки та розвитку в компанії (добрим тоном вважається наявність
в арсеналі професіонала декількох інструментів).
Для учасників
Особистісний розвиток на основі зворотного зв’язку результатів проходження опитувальників HOGAN
[ ВЕДУЧИЙ тренінгу ]
Андрій Станченко,
сертифікований тренер й консультант HOGAN.
Більше ніж 15 років тренерського й консалтингового досвіду в Україні,
країнах СНД та Балтії – понад 500 тренінгів.
Експерт-практик в галузях змін, лідерства та менеджменту,
продажів й перемовин, публічних виступів, навчання
й розвитку персоналу.
Досвід у сферах продажів та управління в бізнесі великої компанії.
Розробка авторських тренінгів «Стратегічне лідерство»,
«Розвиток компетенції Орієнтація на результат»,
«Вітамінний комплекс ефективного менеджера»,
«Інтегральний розвиток підлеглих»,
«Майстерність навчання
персоналу своїми силами в Компанії»,
«Бізнес-моделюваня змін».
Відмічений нагородою «Панацея» за проєкт з підвищення залучення співробітників.
Неодноразово визнавався найкращим спікером за доповіді на конференціях з управління персоналом. Переможець «Battle of evaluation systems» (Битва систем оцінки персоналу) 2014 р.
[ Програма тренінгу ]
Огляд інструментів оцінки й не тренінгового розвитку. Цілі та методи
Теоретична база, що лежить в основі особистісних опитувальників.
Показники – валідність, надійність, норми.
Особистісний Опитувальник Hogan (HPI)
Шкали та інтерпретація;
Передбачувана поведінка;
Учасники навчаться описувати поведінкові характеристики,
які асоціюються з 7 головними шкалами HPI та 42 субшкалами
шкалами опитувальників;
Практичні вправи на інтерпретацію профілів HPI;
Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях HPI.
Опитувальник розвитку (HDS)
Шкали та інтерпретація;
Передбачувана поведінка;
Учасники навчаться описувати поведінкові характеристики,
які асоціюються з 11 шкалами опитувальника HDS;
Практичні вправи на інтерпретацію профілів HDS;
Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях HDS.
Опитувальник Мотивів, Цінностей, Надання Переваг (MVPI)
Шкали та інтерпретація;
Передбачувана поведінка;
Учасники навчаться описувати та інтерпретувати поведінкові характеристики,
які асоціюються з 11 шкалами опитувальника
MVPI;
Учасники застосують навички інтерпретації на 6 навчальних профілях MVPI;
Практичні групові вправи з інтерпретування результатів
з трьох профілів HPI, HDS, MVPI, конфігурація
шкал з трьох опитувальників.
Алгоритм зворотного зв’язку за результатами опитувальника
Функції зворотного зв’язку: оцінка, контроль розвитку, підвищення ентузіазму;
Основна відмінність зворотного зв’язку від інших форм спілкування в рамках управління
(від формулювання завдання, від контролю,
від звичайного діалогу);
«Правильні» й «неправильні» питання, які розкривають техніки спілкування.
Технології позитивного й негативного зворотного
зв’язку.
Обговорення, відповіді на питання
В завершенні тренінгу учасники семінару отримають індивідуальне завдання для посттренінгу. Протягом тижня здають індивідуальне завдання, на основі якого надається зворотний зв’язок.
Місце проведення: уточнюється
[ Вартість участі — 250 € ]
[ Оформити заявку на участь ]
ТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ:
Ольга Сімоходська
(099) 376-19-07, (096) 539-45-56
Світлана Семергеєва
(050) 418-24-91
Максим Пильников
(067) 828-18-58