11 деструкторів керівників у кризу, які відкриває опитувальник HDS (Hogan)

Деструктивна поведінка у ситуації невизначеності та стресу може викликати абсолютно нехарактерну поведінку для керівника порівняно з його показниками у стабільний період. Часто, особливо при перенапрузі, наша поведінка працює на автоматі — це і є ДЕСТРУКТОРИ. Усі вони різні. Важливо, що різні деструктори у характері керівника ведуть до різних управлінських помилок.

Оцінити 11 поведінкових тенденцій (11 деструкторів), які ускладнюють робочі рішення, перешкоджають продуктивності або обмежують загалом кар’єрний потенціал. — ЗАМОВИТИ ОЦІНКУ ПЕРСОНАЛУ HOGAN

HDS (HOGAN DEVELOPMENT SURVEY) — ОПИТУВАЛЬНИК ЗОН РОЗВИТКУ (поведінка в стресових ситуаціях). Визначає професійні та робочі ризики на підставі особливостей особистості міжособистісної взаємодії.

Опитувальник HDS Створено на реальних прикладах провалів топ-менеджерів.

Інструмент з виявлення «кар’єрних руйнівників» або деструкторів — унікальний продукт на нашому ринку. Це первинний аналіз 4000 реальних кейсів управління. Опитувальник не має аналогів за концептом.

Де використовувати опитувальник HDS?

  • 1. Для відбору на топові позиції і посади, пов’язані з підвищеною небезпекою мінімізації ризиків.
  • 2. Для коучингу та розвитку. Дізнавшись руйнівники — можна виробити методи для їх компенсації. Знайти тригери, які запускають деструктори, та навчитись притримувати у момент дії, усвідомлюючи їх.

З нашої практики саме знайомство з результатом цього тесту запускає персональний запит на коучинг у топ-менеджера.

Не іноді забуваємо, що у великої частини топ-менеджерів інші методи розвитку часто неприйнятні — вони не визнаватимуть своїх дефіцитів у групових форматах і часто ігнорують участь у тренінгах.

11 деструкторів у керівників у кризу

Отже, які можуть бути деструктори та що вони означають?

1. Сам по собі — неквапливий

Поведінка таких менеджерів часто двояка. Вони милі з колегами, але не сприймають їх думки і не піддаються впливу наставників. Говорять одне, роблять інше.

Приклад: Bob Nardelli, CEO of Chrysler був звільнений після втрати частки ринку та зниження якості обслуговування. Його золотий парашут (вихідна допомога) у прямому значенні був золотим — $210 мільйонів — одна з найбільших виплат за історію бізнесу.

2. Яскравий — барвистий

Театральні, експресивні, сценічні, імпульсні. Мелодраматичні. Поведінкові прояви у менеджерів з цими деструкторами коливаються від веселості та товариської до награності, зовнішнього ефекту та уваги колег і інших людей.

Приклад: Carly Fiorina, колишня CEO of HP (Hewlett-Packard) читала лекції та публікувалась у журналах, поки її компанія біднішала. Виплачувала сама собі бонуси, обрізаючи витрати співробітникам. Компанія HP втратила половину своєї вартості за час її керівництва.

3. Самовпевнений — bold

Яскраві, харизматичні, самовпевнені, аж до зарозумілості. Поведінкові прояви у менеджерів з цими деструкторами від впевненості до завищених уявлень про свою компетентність та значущість. Тисне своє, не прислухаючись до інших. Інші роблять, як він сказав через тиск, але результату не отримують.

Приклад: Dick Fuld, CEO of Lehman Brothers увійшов в історію бізнесу завдяки найбільшому банкрутству в історії ($613 billion). Через проблеми з прийняттям рішень він відмовився вчасно визнавати, що його компанія в небезпеці, а вона тонула все більше.

4. Захоплений — mischievous

Вони шукають нових відчуттів і виходять за межі повсякденного. Поведінкові прояви у менеджерів з цими деструкторами вагаються у готовності йти на ризик. Він теж приємний у спілкуванні — привабливий. Але при цьому маніпулює та експлуатує.

Приклад: Angelo Mozilo, ім’я якого мало хто з нас знає, але деструктор якого кожен відчув під час кризи 2009 року — CEO компанії Countrywide Financial. Побудував найбільшу систему іпотечних позик і був засліплений успіхом — шляхом ризикованих позичальників хотів збільшити частку ринку своєї компанії. У результаті було узаконено сектор, який зрештою вдарив по економіці глобально.

5. Захоплений — exitable

Емоційні прояви у менеджерів з цими деструкторами коливаються між пристрасним ентузіазмом і сильною ворожістю до людей чи проектів. Запальні, особливо щодо діяльності інших. Швидко спалахують, але не розвивають ідею в життя.

6. Скептичний — sceptical

Уважні, пильні, тривожні до ознак зради та/або несхвалення, займають оборонну позицію у разі їх виявлення.

Поведінкові прояви у менеджерів із цими деструкторами коливаються від соц- проникливості до постійної недовірливості. Цинічні. Скептичні, зокрема, до себе. За добрими намірами намагаються знайти прихований зміст, зраду.

7. Обережний — cautious

Невпевнені у собі. Бояться критики. Поведінкові прояви коливаються від необхідної стриманості у рішеннях із високим рівнем ризику до проблем у прийнятті рішення. Адже, як відомо, неможливо для ухвалення зібрати 100% інформації.

8. Замкнутий в собі — reserved

Спокійні, замкнуті, в стресі вважають за краще працювати поодинці. Поведінкові прояви у менеджерів із цими деструкторами коливаються від незалежності до того що їх мало цікавлять і турбують почуття інших. Не визнають найвищого керівництва.

9. Творчий — imaginative

Поведінкові прояви коливаються від «Креативні та новаторські» до ексцентричності. З багатою уявою, мислять і діють цікавим, незвичайним чином. Егоцентричні, ідея заради ідеї, щоб таким чином привернути до себе увагу. Ідеї ​​непрактичні та малореалізовані, аж до божевілля. Непередбачувані. Легко втрачають довіру людей оскільки не доводять справи до кінця.

10. Дбайливий — diligent

Роблять все, що залежить для того, щоб бути впевненими, що кожна деталь роботи виконана і нічого не зламається, все піде, як і було заплановано, сумлінні та педантичні, чесні, працьовиті. Перфекціоністи — їм важко догодити. Захоплюються мікроменеджментом — ретельно контролюють підлеглих. Не схильні делегувати.

11. Виконавчий — dutiful

Поведінкові прояви коливаються від «готові зробити іншим приємно» до «не схильні діяти самостійно і хочуть догодити». Чекатиме чітких і однозначних вказівок від керівника. не робитиме жодних дій.

Нагадаємо, що опитувальник HDS створювався з аналізу великої кількості реальних прикладів провалів топ-менеджерів

Прагматичні результати такого тестування дають розуміння самому менеджеру та HR-фахівцеві, де соломку підкласти, щоб не боляче було падати?

Які можливості для цього відкриває опитувальник HDS:

  • Розуміння, де, за умов стресу, може статися збій у ефективності людини;
  • Розуміння, де лежать несвідомі деструктори людини, які необхідно приборкати;
  • Розуміння, чому ваша кар’єра може дати тріщину та вийти з-під вашого контролю;
  • Можливість поліпшити навичку когнітивного контролю;
  • Зменшення можливих індивідуальних ризиків на загальну справу.

Опитувальник HDS створює великий пласт інформації, яка є вихідною у проблематизації, як відправної точки для розвитку лідерських компетенцій та роботи зі своїми мотивами та цінностями.