Кейс проекту «Leading People in the Wartime» у компанії JTI 

Ми провели великий глибокий проект у компанії JTI.

⭐️ ІДЕАЛЬНИЙ ШТОРМ АБО ТРАНСФОРМАЦІЯ ЧЕРЕЗ АДАПТАЦІЮ

Як керівнику перезапустити своє мислення та адаптуватися, які принципи управління допоможуть у світі, що постійно змінюється

Які цілі ми ставили в проекті:

🔸 Ознайомити учасників з базовими методами та техніками менеджменту та самоменеджменту, підтримки інших (команди, колег, клієнтів та партнерів) в кризових, стресових і емоційно складних ситуаціях.

🔸 Спробувати на практиці інструменти психологічної саморегуляції та допомоги.

🔸 Створити можливість учасникам опрацювати лідерський формат комунікаційної техніки Партнерського Ненасильницького Спілкування для керування конфліктами та ведення складних діалогів в команді та з близькими людьми.

ПРОГРАМА ПОБУДОВАНА НА МАТЕРІАЛАХ:

♦ Сертифікаційний навчальний курс для українських психологів від тренерів Ізраїльської Коаліції по роботі з Травмою по навичках кризисної психологічної самодопомоги та допомоги іншим, профілактиці вигорання та зниження впливу травматичних подій на якість життя;

♦ Навчання у сертифікованих тренерів міжнародного Центра Ненасильницького Спілкуваннята багаторічна практика навичок Ненасильницького Спілкування

Чому обрали саме ці інструменти?

У 2022 році ми провели глобальне дослідження ринків навчання в Україні і світі. Завдяки цьому дослідженню ми виявили проблеми і запити нинішнього часу.

1. Невизначеність стає головним фокусом уваги бізнесу в усьому світі. Кожна компанія прагне навчити своїх керівників працювати в умовах постійної невизначеності.

2. В умовах які склалися в Україні і світі у 2022 році, люди хочуть розвивати мислення, щоб ефективно спілкуватися один з одним та продовжувати вирішувати важливі питання й працювати. Крім цього люди хочуть допомагати один одному зберігати метальне здоров’я. Крім цього у фокусі інтерес до емоційного реагування під час війни та ненасильницього спілкування.

3. Від лідерів та керівників вимагають підтримувати співробітників. Але при цьому програм для підтримки самих лідерів немає навіть на західному ринку. Про них просто не подумали.

Завантажте повне дослідження і висновки за цим посиланням.

В цьому проекті ми використовували психоедукацію

Психоедукація — інструмент корпоративного навчання, в першу чергу направлений на учасника, як на людину, яка живе та працює в складних обставинах. Та на його оточення.

Завдяки такому проекту компанія підтримує співробітника. За рахунок цього він міцнішає та зберігає свою ефективність, допомагає підлеглим чи близьким.

Чому психоедукація потрібна зараз бізнесу?

Українському суспільству притаманні упередження щодо психологічної допомоги та самодопомоги. В той час як українці і фахівці в сфері ментального здоров’я спостерігають виснаження, напругу та інші ознаки психоемоційних розладів, корпоративні програми психоедукації допомагають подолати прірву між потребою в допомозі та реальним зверненням людей по психологічну допомогу.

Назва проекту «Leading People in the Wartime».

В проекті 7 груп менеджерів компанії JTI пройшли через 4 тематичні модулі, актуальні в наш час.

Ми розбирали комунікативний та поведінковий пласт кризових ситуацій, щоб розібратись з явищем, коли в моменті відчуваєш розгубленість і не знаєш, що сказати і зробити. Торкались питань процесу переживання втрати та взаємодії при поляризованості колективу.

Треба відмітити, що горе і втрата досить табуйовані не тільки в бізнесі, але й у суспільстві, в цілому. Проте реальність змушує нас навчитись з цим жити і працювати.

Розбирали тему роботи з військовослужбовцями. Вона породжує багато міфів, пересторог та завжди має живий, трепетний відгук в аудиторії.

І ось, що ми помітили в цьому проекті.

1) Якщо в минулому році про ПТСР говорили всі і всюди, то тепер кількість адекватної інформації про цей розлад збільшується, і керівники вже не називають будь-які стресові реакції ПТСРом.

2) Протоколи і способи допсихологічної допомоги треба тренувати регулярно — прослухати, прочитати і побачити недостатньо.

3) Коли мова йде про втрату, ми намагаємось знайти правильні слова та рішення, а треба шукати — оптимальні. Для себе, людини і ситуації.

4) Через табуйованість теми горя і переживання втрати в бізнесі, ми легко можемо “пришити” собі почуття провини. Коли сказали не те або не сказали нічого. Коли вибачився за те, за що вибачатись не треба. Коли не маєш ресурсу, щоб допомогти і відчуваєш за це сором.

5) Єдиним можливим способом зниження поляризованості колективу вбачається раціоналізація: «Будемо дорослими, розумнішими, це так, бо вони переживають…». Але заклики до дорослості, толерантності і раціональності не працюють. Існує острах торкнутися теми емоцій: «А раптом їх понесе так, що ого-го». Тому створення безпечної атмосфери «почутості» і легалізація переживань — точки входу в контакт.

6) Взаємодія з військовими викликає чимало переживань і питань: як зустріти, адаптувати, що говорити і т.д. І має певні протиріччя: багато хто намагається провести паралелі з ветеранами АТО. Але є нюанс — там ми мали справу з невизнаною війною і ветерани АТО залишились сам-на-сам з цим. Зараз вся країна живе в контексті війни. Військовослужбовці — це не десь там. Це ось. Поруч.

7) Проявляються складності у спілкуванні з військовими: що казати, чого не можна казати, не хочу ділитись буденними справами, бо їм явно не до того. Так розростається комунікативна прірва і формується втрата контакту.

Далі нас очікують групи підтримки та індивідуальна робота.

В чому секрет успіху цього проекту?

В цьому проекті можемо виділити 4 складові, які допомогти досягти успіху.

1. Експертна команда. Ми дякуємо Ігорю Гуту, Олені Єлісєєвій, Олені Нікольській.

2. Відкритість та підтримка колег з боку клієнта. Дякує мо Станіславу Фотченко та Сергію Деремешко.

3. Турботлива адміністративна підтримка. Дякуємо Ольгі Сімаходській та Андрію Станченко.

4. Готовність учасників довіряти нам. Дякуємо співробітникам в компанії JTI.

Все буде Україна.


Щоб замовити навчання для своєї компанії, заповніть форму на сторінці запиту.